2 Mart 2012 Cuma

BEN GECEM ,KARANLIKLARIN KEDİSİ Size nasıl felç olduğumu anlatmak istiyorum. Küçükken çok yaramazdım. Piano dedikleri eşyanın üstünden ,temiz hava gelen yüksek yerlere atlıyordumki kendimi birden çizgi filim gibi yere yapışmış buldum, kıpırdayamıyordum. Annemin feryadını duydum. Yavaşca beni yerden alıp bir kliniğe götürdü. Uyutalım dediler. Annem ne olursa olsun ben bakarım dedi .Beni ameliyat ettirdi.... Ön ayaklarım düzeldi fakat arka ayaklarım hareket etmez oldu .On senedenberi altıma kuyruk yeri delinmiş olan bebek bezleri bağlıyorlar. Annem günde üç kere karnımı ovup tuvaletimi yaptırmazsa ürem yükseliyor, sara krizleri geçiriyorum.Doktorlar sara ilaçları verdiler, iğrenç bir şey.Annem düşündü taşındı beni çok tuvalete götürürse üre yükselmesi olmayacağına karar verdi. Şimdi çok iyiyim. İlaçta vermiyorlar.Hayat herşeye rağmen çok güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder