7 Mart 2012 Çarşamba

Gecem'den hikayeler: BEN KÖRÜM AMA YEMEĞİMİ DÖKMEDEN YERİM Bu çok önemli çünki evin uslu kedisi Sütlaç, benim diyet mamalarımı çalıyor. Birde döküp görmezsem aç kalırım. Papik çok dağınıkmış, annemin onu azarladığını duyuyorum." Papik gene etrafa mamaları dağıtmışsın " diye söyleniyor. Yumak o bakımdan tertipliymiş, yerken dökse bile önce döktüklerini , sonra tabaktakileri yermiş . Bakın biz kediler, insanlar gibi birbirimizden farklıyız. Yumak herkez yemek yedikten sonra yemeğini yerken, Papik kafa atıp bizlerin yemeğine saldırıyor. Su içerkende Papik o an su içmek istemişse, kafasıyla beni öteye fırlatıp suyunu rahat, rahat içiyor.Bende geri dönüp ona vuruyorum, tıslıyorum. Böyle mücadele etmek bana güç veriyor, iyiki evde başka kedilerde var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder