7 Mart 2012 Çarşamba

Gecem'den hikayeler: BÖYLECE EVDE OLUYOR İKİ KEDİİİ... He he he Papik şanslı, o zamanlar Emre abi askerdeyken olayı duyunca" ötekinede bak yazık "demiş. Papik efendi böylece evde kalmış. Ama Papik o zamanda komik bir kediymiş. Uyuyanın yanına gidip kulağını ısırıyormuş. Ablam elinde kolonyayla yatar olmuş, çünki bir tek kolonya onu yıldırıyormuş. Ve Papik Yumaktan 5 ay daha küçük olduğu için Yumak benden esirgediği halde ona annelik etmiş, yanında yatırmış,yalamış , temizlemiş. Halbuki ben kendimi yalayabilmek için yavaşca yere yan yatıyorum. Öylece ellerimi kullanabiliyorum. Aslında kimsenin yardımını istemiyorum, annem sabahları yüzümü yıkıyor, yapamam diye.Kızıyorum, o tepemi kaşısın yeter, yok ille dediği olacak. Foşur , foşur yıkıyor yüzümü .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder