28 Mart 2012 Çarşamba

Gecem' den hikayeler: Papikle annem doktora taşınıp duruyorlar, Papik bazen görmüyor, Kortizon dedikleri bir iğne oluyormuş. Bana kızmayın ama Papik hasta olduğunda çok rahat ediyorum, beni görmeyince bir şey yapamıyor, ama beeeeen her yanımdan geçtiğini hissettiğimde ona yapıştırıyorum, hemde büyük bir keyifle. Tabii bunun revanşıda var, Papik iyileşince kaçacak yer arayacağım. Biliyormusunuz ben Feçli ... olduğum halde çok hızlı giderim. Annem salona girmemi istemediği zaman öyle çabuk giderimki beni yakalayamaz. Her türlü huyuna rağmen Papik iyileşsin istiyorum. Biz bir aileyiz, ona bir şey olmasını istemiyorum, her ailenin bir delisi olurmuş, bizimkide Papik, bezen kafası kızınca hepimizi tek tek döver, genede onu hepimiz seviyoruz. Bu günlerde annemin peşinden ayrılmıyor,kuyruk gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder