26 Mart 2012 Pazartesi

Gecem'den hikayeler: ANNEMİZİN UYKUSUZ GECELERİ Bizden birisi hasta olduğunda annemiz sabaha kadar uyumaz. Geçen gecede öyle oldu .Sütlaç doktora kontrola götürülmüştü, kulağındaki yara kapanmadığı için ,verilen ilaç allerji yapmış,zavallının kulağı şişmiş kıpkırmızı olmuş.Annem hemen soğuk pansıman yaparak ilaçları sildide garibim kendine geldi. Böyle olunca annemiz sabaha kadar sütlacın yanında bekledi, çünki vücududa pirelenmiş gibi kaşınıyordu. Şimdi yarası iyi galiba . Böyle kedilerden biri dikkatleri üstüne çektiğinde hem üzülüyorum hem kızıyorum. Evde tek dikkatleri çeken benim oysa ,bu defa bende birşeyler yapıp ilgi çekmeğe uğraşıyorum, örneğin arka sürüklenen ayağımı taktığım gibi su kabımızı deviriyorum. iskemlede annemin hırkası varsa tek patimle onu aşağıya alıp bir güzel mıncıklıyorum,o da görünce ( ne yaptın ,hırkam mahvolmuş diye bağırıyor).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder