2 Mart 2012 Cuma

Gecem'den hikayeler. ... EVEEEET AMA PAPİK GEMİDEN KORKUYOR Yazlığa giderken feribot'a biniyoruz . Üst kata çıkana kadar kıyameti koparıyor.Motor sesi onu deli ediyor. Biz kızlar hiç sesimizi çıkarmadan sesizce oturuyoruz. Annem beni bez bir çantaya koyup içeri kaçırıyor. Biliyorsunuz hayvanları içeri almak yasak. Ama ben özelim .Özel olmanın tadını çıkarıyorum. Annem oturduktan sonra beni kucağına yatırıp üstüme bir örtü örtüyor. İki saat sesimi çıkarmadan yatıyorum. Bazen kanepeye bırakıp diğerlerinin yanına koridora gidiyor. O zamanda çok kızıyorum ,tam yerleşmişken korkuyorlarmı, sesleri çıkıyormu diye onlar için rahatımı bozuyor.İskeleye yaklaştığımızda gene Papiğin bağırtısı başlıyor, acele acele arabaya iniyoruz. Ben annemin omuzuna attığı çantada çalkalana ,çalkalana sersemliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder